Data e postimit: 2014-08-18 20:06:47
Lexime: 4093
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.C'do mundim gjen shpërblim !

2. Puno ditën ,që të pushosh natën !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Durimi është shpërblim
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Nëpër vendin tim Ditë për ditë E natë për natë Shëtis viseve të vendit tim Shëtis fushave,maleve të gjelbëruara Në hënën e zbehtë Shëtis buzë përrenjëve ...
Autori: NILA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: POEZI
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM DHURUAM SHUME LUTJE PER JU MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET PAS KETYRE 101 ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kan...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Sabrina Paku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com